Monday 6 June 2011

humm!! SEDIHH

azimm kalu azimm nak tauu sayew syg awk sgtt...azimm jgn tingalkan ifah yew..ifah syg azimm sgt..i miss u so muchhhhh..i need u
aku ingin kan dirimu datng dan temui aku..kanku katakn padamu aku sgt cintakan kamooo..tolong azimmm!!! saya..x nak kehilangan awk campai bila2..maaf kan syeww keranamelukakan hati awk maaf sgt k!!
saya masih ingatt lagi mula2 kitew bercinta sgt indah..awk selalu ada disisi syeww..awk selalu senyumm ..awk jaga syew dgn baikk..awk mrahh syeww klu syeww wat slahh ..awk dah la jgn merajuk dgn syew k..x elok awk merajuk...syeww tau syeww salah dalam semuanya..syew x reti nak jge perasaan awk..syeww nieyy..degill.kan!! btull x?? azim maffkan ifah sebab ifa...azimm dah x tidoo tiga harii....azimm amik brat ttg ifahh...thanks you sayngg..utk segalanya hopefully kitew lehh kekall k love u so much

No comments:

Post a Comment